Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja Spletne trgovine Bokashi Organko

 

  1. OSNOVNI PODATKI

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini Bokashiorganko.si (v nadaljevanju: Spletna trgovina), ki je v lasti podjetja Plastika Skaza d. o. o.

Identiteta: Plastika Skaza d.o.o.

Zakoniti zastopnik: Igor Skaza, direktor

Poslovni naslov: Selo 22, 3320 Velenje, Slovenija, EU

Matična št.: 2187809000

Davčna št.: SI51207915

DDV zavezanec: DA

IBAN: SI56 0317 6100 0355 630 (SKB d.d.)

SWIFT: SKBASI2X

Ustanovljeno: 15. 02. 2006

Registracijski organ: Okrožno sodišče v Celju, Slovenija

Spletne strani: skaza.com, bokashiorganko.com

Spletna trgovina: bokashiorganko.si

 

  1. VARSTVO POTROŠNIKOV

Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.

 

VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v Spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. Obiskovalec lahko registracijo za člana in vpis kot gosta opravi preko spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Spletne trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

 

  1. CENE

Cene izdelkov v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani na spletu in veljajo za označene izdelke za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo. S potrditvijo nakupa se kupec hkrati zavezuje k plačilu naročila.

 

  1. NAROČANJE

Naročanje izdelkov poteka preko spletne strani bokashiorganko.si 24 ur na dan, vsak dan v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije. Naročila sprejemamo izključno z uspešno oddanim naročilom v Spletni trgovini Bokashi Organko.

Po oddaji spletnega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil.

 

  1. NAČIN PLAČILA

V Spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačevanja:

a) Plačilo po povzetju (samo za dostave v Sloveniji)

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V tem primeru kurirju dostavne službe, ki za nas opravlja dostavo paketov, izročite gotovino in dostavna služba bo za vas opravila plačilo. Dostavna služba lahko zaračuna tudi stroške provizije za plačilo.

b) PayPal

Plačilo izvedete z aktivnim PayPal uporabniškim računom ali pa le z vnosom podatkov o svoji kreditni kartici na PayPal spletni strani, kamor vas preusmeri naš sistem. PayPal vam namreč omogoča uporabo storitve tudi v primeru, da pri njih nimate uporabniškega računa.

c) S plačilno kartico preko sistema Stripe

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Mastercard, AMEX, Apple Pay. Za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.

 

  1. POŠTNINA

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Stroški dostave so plačljivi oz. so brezplačni v primeru naročila nad 60 € ali ob določenih promocijskih aktivnostih Spletne trgovine.

 

  1. DOSTAVA

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Izdelke na zalogi odpremljamo med delovnimi dnevi (izjeme: državni prazniki oz. nepredvidljivi dogodki). Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje DPD, vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.

Artikel je možno prevzeti izključno preko dostavne službe. Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla in v poglavju Poštnina. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.

 

  1. ROK DOBAVE

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2 - 5 dni od oddaje naročila. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.

 

  1. REKLAMACIJE IN VRAČILA

 

9.1. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO NOVIH IZDELKOV

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Odstop od naročila/pogodbe (izjava na povezavi) mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@bokashiorganko.com. Iz izjave, ki jo potrošnik pošlje, mora biti jasno razvidno, da odstopa od pogodbe na Spletni trgovini. Priložena mora biti tudi številka računa. Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vrnjenih izdelkov, ki so predmet pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Odstop od nakupa je možen v originalni embalaži, ki ne sme biti poškodovana.

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane površine – v primeru poškodb in prask te niso predmet reklamacije, prav tako se vrnjenemu izdelku zniža cena,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • Za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • Izdelkov, narejenih po meri in željah kupca, ni mogoče vrniti ali menjati, ravno tako ni mogoče vrniti ali menjati personaliziranih izdelkov (npr. potiskanih kozarcev). Vračilo, menjava ali reklamiranje personaliziranih izdelkov je možno samo, če se ugotovi, da je pri izdelavi izdelka prišlo do napake, za katero je krivo podjetje in ne potrošnik.

 

9.2. UVELJAVLJANJE REKLAMACIJE

Zagotavljamo, da v primeru normalne uporabe oziroma v skladu s priloženimi navodili (v primeru Bokashi Organko 1, Bokashi Organko 2, Bokashi Organko 2 Ocean, Organko Daily in Bokashi Organko Essential), ni možnosti, da bi se pojavila kakršnakoli napaka zaradi materiala, lastnosti, delovanja, oblike, narave oziroma kakšnega drugega razloga.

V primeru, da se pojavi nepravilnost na izdelku oziroma funkcijska napaka posameznega dela izdelka (pipica ali pokrov v primeru Bokashi Organko 1, ter tlačilka ali pokrovček v primeru Bokashi Organko 2 in Bokashi Organko 2 Ocean), le-to, ob ustrezni izpolnitvi reklamacijskega obrazca, brezplačno zamenjamo v roku 1 leta od dneva nakupa, ki se dokazuje z računom. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni ugotovitev napake materiala, lastnosti, delovanja, oblike in narave. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od naročila.

Možnost reklamacije in vračilo blaga iz tega naslova ne velja v spodnjih primerih:

  • Za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • Izdelkov, narejenih po meri in željah kupca, ni mogoče vrniti ali menjati, ravno tako ni mogoče vrniti ali menjati personaliziranih izdelkov (npr. potiskanih kozarcev). Vračilo, menjava ali reklamiranje personaliziranih izdelkov je možno samo, če se ugotovi, da je pri izdelavi izdelka prišlo do napake, za katero je krivo podjetje in ne potrošnik.
  • Celoten izdelek Bokashi Organko 1, Bokashi Organko 2, Bokashi Organko 2 Ocean, Organko Daily in Bokashi Organko Essential ni predmet reklamacije.
  • Funkcija celotnega izdelka v primeru kompostnikov Bokashi Organko (fermentacija in nastanek fermentacijske tekočine) ni predmet reklamacije.
  • Vse mehanske poškodbe, ki bi nastale zaradi nepravilne oziroma neustrezne uporabe, niso predmet reklamacije. V to so vštete poškodbe oziroma nepravilnosti zaradi mehanskih vplivov, kjer npr. z zunanjo silo povzročimo prasko, poškodbo ali lom izdelka. Primer: če izdelek pade na tla in poči, to ni predmet reklamacije.

9.3. UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bi bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik odda preko obrazca na spletni strani v roku 30 dni od prevzema izdelka. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 30 dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 14 dni od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 30 dni od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

  1. ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, vrne v roku 5 delovnih dni.

 

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, segmentacijo kupcev, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.

Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.

Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Plastika Skaza d.o.o., Selo 22, 3320 Velenje.
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
  • več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v »Politiki zasebnosti«, dostopni na povezavi.

 

  1. PRITOŽBE

Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@bokashiorganko.com. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.

Spletna trgovina bo v roku 30 delovnih dni poslala odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev Spletne trgovine dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.

 

  1. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovni znamki in logotipa Skaza in Bokashi Organko sta v lasti podjetja Plastika Skaza d.o.o.

Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

 

  1. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Plastika Skaza na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Zadnja sprememba: 1. 10. 2022